.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد استقلال مقابل هوادار بدون هوادار!
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
برد استقلال مقابل هوادار بدون هوادار!

تیم استقلال از ساعت 16 امروز (جمعه) در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه پاس قوامین میهمان هوادار بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

 

به گزارش شمال نیوز، ؛ گلزنی محبی در دقیقه 9 استقلالی‌ها را از میزبان پیش انداخت. حملات آبی‌ها در ادامه راه به جایی نبرد، اما آنها توانستند از این گل دفاع کنند و سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. شاگردان ریکاردو ساپینتو با 22 امتیاز، موقتاً به جایگاه دوم جدول صعود کردند تا از قافله مدعیانی چون پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان جا نمانند. لیگ برتر پس از هفته یازدهم تعطیلی حدوداً یک ماهه‌ای خواهد داشت و می‌توان گفت آبی‌پوشان با کامی شیرین به تعطیلات رفتند.

 

استقلال با این نتیجه، نتایج درخشان خود در بازی‌های خارج از خانه خود را تداوم بخشید. آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.

 

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد (46 - محسن سفید چقایی)، فریبرز گرامی (46 - مهدی عبدی)، عزت‌الله پورقاز، صائب محبی، بابک مرادی (65 - حسین صادقی)، داریوش شجاعیان (46 - محمد جواد محمدی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری (73 - محمد مهدی مهدی‌خانی)، محمد چهارمحالی.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (66 - سجاد شهباززاده)، سعید مهری (67 - زبیر نیک‌نفس)، مهدی قایدی (58 - رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (66 - مهدی مهدی‌پور).

 

داور: حسن اکرمی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.